שיווק UGC

הצרכנים של היום מצפים יותר לסוג אחר של שיווק, לא כזה שמהלל, משבח ומציג רק את התכונות הטובות, אלא כזה שמציג סיפורים של אנשים אמיתיים. אותנטיות היא שם המשחק.

ובקצרה, מדובר באנשים אקראיים לחלוטין (או שלא) שמפרסמים את השירות ו/או המוצר שלכם, בצורה בה הם מעבירים את החווייה האישית שלהם ממנו בצורה מקצועית ואותנטית.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים חולל מהפכה בשיווק הדיגיטלי, במיוחד בפלטפורמות המדיה החברתית. היכולת שלו לשפר את המעורבות, לבנות אותנטיות ולטפח אמון הופכת אותו לכלי רב עוצמה עבור עסקים בכל הגדלים.
על ידי אימוץ UGC, מותגים יכולים לנצל את הפוטנציאל היצירתי של הלקוחות שלהם, ליצור תחושת קהילה וליצור נאמנות למותג לטווח ארוך.

1000+ סרטונים שיצרנו
300%+ עוקבים חדשים
5x המרות

עבודות לדוגמא

01

רשת שגב – השקת שגב בורגר

02

GA Jewelry – דייט

03

CashBack – בקניוני דמרי סנטר

תהליך העבודה איתנו

01

פגישת אפיון

באמצעות כמה שאלות פשוטות שנשאל על המותג שלכם, נדייק את הקהלי יעד שלנו ואיפה הם גולשים? באיזה רשת חברתית נשתמש ומדוע? האם הקמפיין שלנו מתאים יותר לאינסטגרם וטיקטוק או שהזירה הפעילה יותר של המותג שלנו פעילה בגלל בקבוצות בפייסבוק או פונה לקהל מקצועי המשוטט בעיקר בלינקדאין וטוויטר?

02

אסטרטגיית תוכן

מה המטרה שלנו ביצירת התוכן? טראפיק לאתר? המרה? הסברה? מהם הדגשים ליוצרי התוכן? על מה חשוב שידברו? האם יש לכם צרכים מיוחדים? (למשל צילום אנכי? חשוב שיצטלמו בחוץ? בפנים? מה האורך האופטימלי לסרטון?)
נגבש את ההנחיות ליוצרים בצורה הכי מפורטת שניתן ומצד שני ניתן חופש פעולה ליוצרי התוכן לרעיונות יצירתיים תוך שמירה על כללי אצבע.

03

בחירת יוצרי התוכן

לאחר האפיון ואסטרטגיית קהל, נבחר מתוך נבחרת יוצרי התוכן שעובדים איתנו את המתאימים ביותר לפרסום העסק שלכם.

04

בריף ותסריט

לא מספיק שנספר ונסביר ליוצרי התוכן רק על המוצר או השירות אלא גם על החברה והחזון שלה.
נשלח ליוצרים בריף מסודר ומטוקטק שבנינו להם טרם השליחה
בנוסף, נספק דוגמאות לתוכן שנראה דומה למה שנרצה לייצר, זה עוזר ליוצרים להבין מה מצופה מהם.

05

שיגור הקמפיין

בתזמון מושלם, כמו מנגינה, הקמפיין יעלה בסנכרון מושלם אצל יוצרי התוכן ואצלכם ברשתות שייצור באז.
כמובן שיוצרי התוכן יטמיעו פיקסל ייעודי בלינק הסרטון לתיעוד מספר ההמרות שהגיעו דרך הקמפיין- ככה נוכל לתחקר את הקמפיין שלנו.

06

ניתוח תוצאות

אנחנו אוהבים יצרתיות אבל מעדיפים סדר, לכן נתחקר את הקמפיין בזמן אמת- ברמת המקרו והמיקרו- איזה סרטונים המירו לנו יותר באתר? איזה יוצרים מתאימים למותג? כל אלו יעזרו לנו להמשך הקמפיין ובניית המשך השיווק של המותג. בנוסף, נבצע אופטימיזציה וכל הזמן נשפר את הקריאייטיב ואת בחירת המשפיענים, עד שנגיע לתמהיל המדויק למותג שלנו.

הרי מה יותר טוב מלפרסם את המוצר שלכם בעצמכם? כשהלקוחות שלכם מפרסמים אותו.

דברו איתנו דברו איתנו דברו איתנו דברו איתנו
לחצו כאן