מסכמים את 2023 ועוברים ל 2024 – רשתות חברתיות מובילות את עולם השיווק

2024 כבר פה אבל אנחנו עוד לא נרגענו מ 2023 וכל מה שהיא הביאה בכל הקשור לנושא של רשתות חברתיות מובילות.

כדי שתוכלו להבין ממה אנחנו כל כך מתרגשים, אספנו עבורכם את כל הנתונים על רשתות חברתיות מובילות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. הכירו את המספרים שמאחורי ההצלחות ובסוף נספר לכם מי יכול להביא גם את המותג שלכם למצב שכולם אונליין מכירים אותו.

 

תוכן עניינים

 

הנתונים המרתקים של עולם המדיה החברתית

  • עולם המדיה החברתית פורח! למעלה מ-4.8 מיליארד אנשים משתמשים בפלטפורמות חברתיות כיום, ומספר זה צפוי רק לגדול בשנים הקרובות.
  • רשתות חברתיות מובילות: פייסבוק היא הפלטפורמה המובילה עם 94% מהמשווקים שמשתמשים בה, ואחריה אינסטגרם (76%), לינקדאין במקום השלישי (59%) וטוויטר שהפכה ל X (53%).
  • הצרכנים מחוברים: 90% מהצרכנים עורכים מחקר על מוצרים ושירותים ברשתות חברתיות לפני קבלת החלטות רכישה.
  • תוכן מושך: 76% מהמשתמשים רכשו מוצר שראו במדיה חברתית.

 

פייסבוק ממשיכה להיות כוח משמעותי בעולם של רשתות חברתיות מובילות

  • סרטונים שולטים: סרטוני וידאו הם 17% מנפח התנועה בפייסבוק, מה שמדגיש את חשיבות יצירת תוכן וידאו איכותי.
  • שימוש במובייל: 96% מהמשתמשים גולשים בפייסבוק דרך מכשירים ניידים, עובדה שחייבת להילקח בחשבון בעת תכנון אסטרטגיית שיווק.
  • קהילה ענקית: לפייסבוק יש כמעט 3 מיליארד משתמשים פעילים, מה שמקנה לה פוטנציאל אדיר להגעה לקהל רחב.
  • שירות לקוחות: 60% מהגולשים בפייסבוק משתמשים בה כדי לקבל שירות לקוחות, מה שמצביע על הזדמנות חשובה לשיפור חווית הלקוח.

 

אינסטגרם הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה

  • פוטנציאל אדיר מבין רשתות חברתיות מובילות: לאינסטגרם יש עם 161,700,000 משתמשים ולכן היא נמצאת במקום השני ברשימת רשתות חברתיות מובילות
  • עסקים רבים: למעלה מ-200 מיליון עסקים בגדלים מגוונים מרחבי העולם מפרסמים באינסטגרם.
  • חצי שעה ביום: משתמשים מבלים 30 דקות בממוצע כל יום באינסטגרם, זמן משמעותי שניתן לנצל לטובת שיווק וקידום עסקים.
  • גילוי מוצרים: 83% מהגולשים אמרו שהם גילו שירותים ומוצרים חדשים באינסטגרם, מה שמצביע על הזדמנות חשובה להציג את המוצרים שלכם לקהל חדש.
  • קהל צעיר: 61% מקהל הפרסום של אינסטגרם הוא בגילאי 34-18, נתון שחשוב לקחת בחשבון בעת תכנון קמפיינים.
  • שיווק משפיענים: 72% מהמשווקים אומרים כי אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הטובה, החשובה והאפקטיבית ביותר לשיווק משפיענים, מה שמצביע על יעילותה של אסטרטגיה זו, שהופכת ליותר ויותר פופולרית בקרב עסקים המשווקים באמצעות משפיענים בסדרי גודל שונים.

 

טיקטוק – אפיק השיווק שאסור לפספס

  • קהילה ענקית: מיליארד משתמשים ברחבי העולם גולשים בטיקטוק – קהל אדיר שניתן להגיע אליו.
  • קהל צעיר: רובם בגילי 34-25, קהל צעיר ומוביל טרנדים.
  • צמיחה מטאורית: מבין רשתות חברתיות מובילות, טיקטוק צמחה הכי הרבה מ 2020 ועד 2023 מה שמעיד על פופולריות הולכת וגוברת.
  • קשר חזק: 70% מהמשתמשים בטיקטוק מדווחים כי הם חשים קשר מעמיק יותר עם האנשים איתם הם מקיימים אינטראקציה כלשהי בפלטפורמה, מה שיוצר הזדמנות לבניית קהילה נאמנה סביב המותג שלכם.
  • השפעה על רכישות: כמעט 2 מתוך 3 מהגולשים בטיקטוק נוטים יותר לקנות משהו בזמן שהם גולשים בפלטפורמה, נתון משמעותי עבור עסקים שרוצים להגדיל את המכירות.
  • מעורבות גבוהה מבין רשתות חברתיות מובילות: לטיקטוק יש קהל פעיל ומעורב, המפגין את שיעור המעורבות הכי גבוה מבין רשתות חברתיות מובילות. נכון להיום שיעור המעורבות עומד על 4.25%.
  • השפעה על רכישות: למשתמשי טיקטוק יש סיכוי גבוה יותר (למען הדיוק – פי 1.5) לרכוש מיד מוצר שראו בפלטפורמה, בהשוואה לגולשי רשתות חברתיות מובילות אחרות.
  • השפעה חברתית: למשתמשי טיקטוק יש יותר סיכוי (סבירות של פי 1.5) לשכנע חברים או משפחה לקנות מוצר שהם נתקלו בו באפליקציה, מה שמעיד על פוטנציאל להשפעה רחבה.

 

מנפו את הכוח העצום של הרשתות החברתיות, עם Rize

עכשיו שאתם מבינים שהרשתות החברתיות הן המקום הנכון להיות בו ב 2024, אין מצב שאתם מפספסים את מה שעסקים אחרים יודעים מזמן: יצירת תוכן לסושיאל ופרסום קבוע מביאים תוצאות- והרבה מהן.

כדי לעשות זאת בצורה המדויקת והרווחית ביותר, פנו ל Rize – חברת שיווק המתמחה בניהול סושיאל מדיה, באמצעות אסטרטגיות מתוחכמות ושימוש בכל הכלים החדשניים שימנפו את המותג שלכם.

דברו איתנו דברו איתנו דברו איתנו דברו איתנו
לחצו כאן